Wakil pengedar SD2 diseluruh Malaysia, Plan dan Bonus lumayan menanti anda. Sila Hubungi kami untuk maklumat lanjut 017-3653902 (Talian 24jam)


TESTIMONI TERKINI - SDII



HAZURA HASHIM BANI (KELANTAN):Masalah saya ialah sukar untuk
menurunkan berat badan. Malah saya telah membelanjakan wang saya sebanyak RM10,000 menyertai pakej slimming centre. Pada September 2009 berat badan saya mencecah 70kg. Saya diperkenalkan SDII. Saya amat tertarik dengan plan SDII,Kini, berat badan saya turun sehingga 65kg. Azam saya tercapai inginkan berat badan zaman remaja dahulu. Terima kasih SDII.


EZREEN AZHA (KAJANG, SELANGOR): Saya masih muda, baru berumur 15 tahun. Tapi saya malu pada keadaan fizikal saya yang agak besar lain dari rakan sebaya. Pada penghujung bulan januari 2010 saya mula ambil SDII sebanyak 4 kali sehari (2 skup sekali makan). Dalam tempoh 5 minggu sahaja berat badan saya menurun 8kg. Ini menambahkan tekad saya untuk terus mengambil SDII sehingga saya mencapai sasaran mencuba pelbagai fesyen pakaian remaja sekarang. Terima kasih SDII.



EN.SABRI SUDI (KUALA LUMPUR): Berat badan saya pada penghujung tahun lepas adalah 84kg dimana ianya cukup membimbangkan pada ketinggian saya yang cuma 5'2' ini. Kesedaran tentang akibat dari obeseti telah menyedarkan saya untuk mula mencuba produk SDII. Tidak disangka dalam seminggu, berat saya turun 3kg. Tambah mengejutkan, dalam 3 minggu, berat saya turun 8kg. Sungguh tidak disangka. Terkini setelah 7 minggu, berat saya ialah 73kg.



PN.ROKY (PUCHONG, SELANGOR): Berumur 34 tahun (ibu kepada
4 orang cahaya mata). Telah menggunakan SDII selama 2 bulan selepas beberapa bulan melahirkan anak yang ke-4. Berat sebelum ini ialah 75kg dan berat terkini 65kg, berat badan saya turun sebanyak 10kg. Sebelum ini saiz baju saya XL tetapi dalam tempoh 2 bulan ia bertukar kepada saiz M. Saiz bahu saya semakin mengecil dari 17 inci kepada 15 inci. Saya merasa lebih yakin dengan penampalin saya sekarang dan akan terus mencapai berat badan yangn ideal.

Apa tunggu lagi dapat SDII hari ini juga!!!



0 comments to "TESTIMONI TERKINI - SDII"

Post a Comment

ORDER FORM

Name:
Shipping Address
Phone no.
Email Address:
Product
Qty 1tin
2tin
3tin
4tin
5tin
6tin
Bank In RMxx.xx Ke Akaun di Bawah :

This contact form was created by Freedback.